Tisdag

Godmorgon :)

Bussen va väldigt sen idag... Sånt ogillas faktiskt... Men sitter på bussen nu så jag hinner nog i skaplig tid till jobbet..

Men det börjar ju bli riktigt fint väder !!! :)) och sånt gillas!!!! Hoppas det håller i sig tills imorgon!! För då är jag LEDIG!!!! Såå skönt!! :D

La in önskan om semester igår.. Sara pepprade mig att ta 4 hela veckor! Så lång sen har jag aaaldrig haft haha ! V 28,29,30,31, den har inte gått igenom än heller men fy va härligt!

Så v 28 blir det nog en resa till Grekland för mig och Frican !!!! Wiii !! Satt och kollade igår och åh vad man drömmer sig bort :)

Nä ha en bra dag alla!!

Frican min fina vän! Njut av dig ledig dag!!! Ses ikväll på fika!!! <3<3<3

<3
Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0