GODMORGON!

Uppe med tuppen idag :)) ska in och ha frullemöte med Sara och Malle ! Mys!!

Har inte bloggat på bra många dagar nu men har varit såå jäkla dödstrött!!! Länktar lite till sommarshema och semester nu...:))

Helgen va väldigt lugn ! Jag och Frican grillade i lördags och satt ute till typ 1 !! Sååå fantastiskt underbart!!! Satt med varsin filt, en vattenpipa, varsitt glad rödvin och hade en jäkla oförskämt bra kväll!!!! Du är en så bra vän <3 tack för du finns!!!!

Snart blir det bokning av en weekend till München !!!!! Yeeeey!!!! Ska bara vänta in lönen!!! ;)))

Sen till midsommar blir de bokning av en resa till Grekland v 28 !!!!

Känns såååå skönt att ha lite inplanerat nu!!!! Behöver komma ifrån detta vackra land ett tag känner jag !!! En paus !!

Annars mår jag allmänt bra och bara njuuuutrr av att det äntligen börjar bli sommar på riktigt !!! Då känns allt så mycket lättare på nått härligt sätt :)

Allt för mig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0