Lördag

Länge sen jag gjorde ett inlägg nu!! Har haft så mycket för mig... Jobb, jobb, jobb, slitit ut mig totalt, har inte sovit ordentligt på 3 veckor, vaknat i näsblod och bara varit allmänt förstörd!! Men en weekend i München som fick en att må på topp !!!! Åh vilken stad!!!! Jag älskar München!!! Vill bara tillbaka.... :)) kan leva på denna resa ett bra tag nu..:)

Hade en toppen tripp till München men min helt fantaktiska vän Fredrica !!! Vi bodde hos Mickis och hade det för himla bra !!!! Förstår Mickis att hon lever där! Å vilken stad!!! På alla sätt och vis!!! Vill åka tillbaka i sommar !!!:))

Snart är det semester !!!! Jag behöver det mer än någonsin verkligen... Håller ut och räknar ner dagarna! Den börjar v 28 så inte så länge kvar nu!


Nu till ett underbart jobb med Bengt idag !!!! Hon är jäkligt bra att ha i vardagen!!

Ha en underbar regnig dag! Tänk positivt! Regn är hel mysigt !! Man får sitta inne med gott samvete och äta och kolla på film!! Njut av regnet :)

Pussss


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Ååå,vad kul att du skrev en rad.. undrar när du skulle skriva igen!=) München,vad kul!! Ni verkade ju ha de toppen där nere. Kram

2012-06-09 @ 11:18:24
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: F

Ge oss München igen!! De va verkligen underbart! <3

2012-06-10 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0