Tisdag!

Hunnit med en massa på jobbet idag! Imhängnin, varor, städa, skylt, osv Theresa stinsen och skärholmens butiks chef va i Uppsala idag och hängde om jätte kul!!! Hon är så himla duktig!! Sjukt kul också! :) kröp in under grinden i morse ?? Haha sen kom Felicia och jobbade eftermiddagen med mig! Såå mysigt!! Älskar att jobba med henne! Synd bara att de va Så mycket som skulle göras så vi knappt hann säga hej kändes det som!

Imorgon är jag LEDIG!!! Sååååå skönt!!! Det behöver jag fort sliten efter helgen ;)
Då ska jag mysa med mig bästa vän <3
En veck kvar till Egypten imorrn!! :)

Sov gott!!

Hakonamatata!/Mickan


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Ha så trevligt i Egypten... Å super kul att du har börja blogga igen,verkligen=) Kram

2012-01-17 @ 22:52:56
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Mickan

Tack jannice!! :) de ska bli såå himla skönt!:) hoppas allt är bra med dig och William!! Kram!

2012-01-17 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0