Thomas Stenström - Desamma

Helt bra låt

Vi är förlorare jag och du men ingen av oss vågar tala ut ingen av oss säger vad vi känner nu står vi här för vi är bara vänner. Finns inga vinnare i lekar för två inga vinnare det är bara så. Å om allting skulle falla imorrn så vill jag veta att du visste hur jag kännde de då. Är det uppenbart för dig? Det känns så uppenbart för mig är det uppenbart för dig? För om det innebär att du och jag aldrig möter morgondan så vill jag veta att du kännde om känslorna va Sanna kännde du desamma som mig. Vi kan låtsas som ingenting men vi ljuger för oss själva nu, å om allting skulle falla imorrn så vill jag veta att du visste hur jag kännde de då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0