Tisdag..

Å herreguu va mycket man hunnit med idag!! Skönt!! Va en hel del på jobbet så va tvungen att vara kvar ett tag men sitter nu äntligen på bussen hem!! Imorrn ska jag vara ledig!!!!!! Åh va skönt!!! Men fullspäckat schema som alltid ändå!!

Min saknade och underbara vän Eva skrev och fråga om jag ville komma förbi och säga hej på lillgärdet imorrn!! Klaasrt jag ska göra de nu när jag äntligen är ledig! Åh va kul jag länktar efter det stället och allt som hörde till!!!! Speciellt fina kollegor!!!

Efter de blir de tripp till Beckis för att fixa naglarna :)

Sen blir det Gränby centrum för sista klapparna och hoppas elfrico <3 är frisk och orkar kanske äta lite sushi?! ;) fast sp sjuk kan man ju inte bli ;)

Idag gjorde jag och Pernilla en Grym lunch på jobbet! Hon ska åka till Indien i 2 v herregu va jag kommer Sankna dig!! Och jo Pernilla vi kommer ses igen planet kommer iiinte att störta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0