8 Feb





GRATTIS FRICAN 20 ÅR IDAG ! ! ! !! hoppas du har haft världens bästa dag vännen!!! <3<3<3<3<3
saaaknar diiiiig....massa massa...



igår va de en lugn dag.. va hos mamma<3 och pappa<3  hela dagen! mådde konstigt trodde jag skulle bli magsjuk men som tuuur är så mår jag bättre idag!=)



neeej nu får de fasen va nog me de här jäkla knät alltså....imorrn blir de nog träning...de får fasen bära eller brista! åååårkar inte sitta hemma för ett knä så här länge...aldrig i livet ! BIG NO NO! sååå sjukt less på de idag!! imorrn ska jag fasen på träning då känner jag om jag behöver operera knät eller inte! och får en remiss på ons så vette fasen hur jag ska göra! verkar som man aldrig kan få en medgång utan en motgång...tungt..




och frican som skulle ha födelsedagsfest på fredag....jag som jobbar lördag! typiskt! men men är så sjukt sugen på att gå ut har ju laddat länge nu för denna helg nu!! så kanske ska gå ut på lördag om de är nån sköning som kan henka?=)



 JAAAg fick min LÖÖÖÖNNN ! ! ! ÄNTLIGEN!!! världens lyckorop jag gjorde idag på jobbet när jag fick reda på att lönen stämmde också!!! SÅÅÅ SKÖNT ! ! ! =D LYCKA ! ! !
hade en toppen dag på jobbet idag verkligen!!! tanks kollegs!!




fick ett härligt erbjudande idag!..wow.!! värsta äran!! men tycker inte att jag är en stjärna på de ämnet men ska prova iaf och om de blir bra då så känns de ju skiiiiit KUL ! ! ! ! då har vi ett jobb ihop frican ;)




länktar tills jag ska jobba på VILA på lördag!!! och de är inte dumt att sakna jobben när man inte är där =)
och länkar tills man kan sätta sprätt på lite av lönen på vilas underbara kläder!! me LIKE!!!! braaaaaa förmåner för mig!! wiiihooooo!!




annars blir de att jobba på förskolan denna vecka!! sååå glad att jag kan jobbba både på vila och förskolan! skiiiiit kul jobb båda två men dom ger väldigt olika, vilket jag gillar skarpt!!=) och de bästa är ju att man har TOPPEN kollegor på båda ställerna! ska bli skit kul att gå på vilas personalfest!=)
...jobbar väldigt mycket just nu så jag hopps de märks när lönen kommer...hopppas hopppas!!



nej men ska gå ocg göra nått vettigt nu hat jag tänkt mig men vi får se hur de går med de=)

<3
mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0