30/9-09

försöker skriva så fort man har chansen!=)

idag har jag varit med mina underbara barn på förskolan och mina sjukt bra kolegor i knutby med deras förskola och grillat korv, lekt och fikat! VILKEN DAG! =) träffade lotta<3 på bussen både dit och hem! alla barnen blev jätte glada och skrek heeeeej looootapotta!!=D hon är så saknad på lillgärdet!!! håller alltid tummarna för dig!!<3<3<3

bara älskar den här bilden åh dig så klaart=)<3<3<3



BÄSTA VÄRNNER ÄR DE BÄSTA MAN HAR!!
men vilka kan man kalla bästa vänner?..

Iband kommer man till en stund i livet när man börjar värdera mycket i ens liv....
ibland så försöker man sååå mycket för många andra men man får inget..inget tillbaka är de så de ska va!? är det vännskap!? varför vara otrevlig? varför lämna vissa ute? ibland kan man börja ställa sig dessa frågor och de snurrar rejält i huvudet! hur mycket vill man stå och ta och bara vara blåögd och snäll....


detta sa en väldigt smart kvinna som heter lotta som hade ett föredrag för oss.
-varför ge en massa kärlek till någon som inte bryr sig? de finns flera miljoner invånare i sverige varför slösa käleken på någon som inte förtjänar den!?

träffade en vän häromdagen och de hon sa fick mig att bli såå tårögd!!! en sån sjukt bra människa du är!! så himla härligt att de finns människor som lyfter en så fort man mår dåligt och alltid finns där och förgyller ens dagar med massa skratt!!!! eller "BARA" ett sms som frågar hur någon mår! kan tänkas på...har många sådana underbara i mitt liv! och de är jag så tacksam för!!!!! ni vet vilka jag menar<3<3<3

så himla nöjd med mitt liv just nu!=) sjukt skönt att känna så!! =D underbara vänner runt en som man pratar med nästan varje dag och en pojkvän som inte går att förklara med ord och ett jätte fint hus!! MICKAN ÄR NÖJD!!! =D<3



i helgen blir de inflyttningsfest hos min annapanna!!! färgade håret på henne igår och fikade hela kvällen! took mys!!! ser jag fram emot verkligen<3<3<3
då åker kameran fram igen!haha har såå sjukt många roliga bilder på kameran just nu!!!! oh vad jag vill ha internet så jag kan lägga upp dom på våran dator!!



Klicka f�r att st�nga bilden


anna har jag kännt heeela mitt liv och de tänker jag fortsätta med<3<3<3


nej mår lite knakigt nu på kvällskvisten fick jag ont i halsen och mår lite konstogt, men de får bara låv att gå över för de har jag inte tid med!!=)

imorrn är de rimbo marknad!!! MYS!!
jag och anna ska göra en liten reklamkampanj till frican och frida som fick nyckeln till salongen idag!!! GRATTIS babes!!! de kommer gå GALANT!!! <3


snart är de helg igen! ;)
har inte kännt denna underbara länge men fy tusan vilka minnen vi har redan hjärtat!!
tanks for the memories...meeeen de är baaaara börjaN!<3<3<3<3<3<3





Sov gott<3



Kommentarer
Postat av: jessica

Jag hoppas också att lotta får komma tillbaka till lillgärdet :) nu har vi ansökt om dagis plats åt Alexander :)

2009-10-01 @ 14:34:11
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: svar till jessica!

ja alla håller tummarna! men va kul då! tills när ska han börja då? hoppas vi ses snart!hälsa fam! Puss gumman!

2009-10-02 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0