28/9

HEJ alla godingar!!!

sjukt tråkigt att jag inte har fått vårat internet än=( ska börja skriva direkt när vi fått de!!! skulle fått det idag med dom hade förseningar så de skulle dröja några dagar till...=( har varit ute på massa galejj på senaste och ur trist att jag inte kunnat lägga ut bilderna verkligen! samma där gör jag de så fort vi får vårat internet!!

Hade en jätte mysig fredag iaf!! Elin har fyllt år så vi var hos henna i nortan i fredags och fick tre rätters middag och sen utgång!

igår så fick jag världens migränanfall verkligen!! ojoj hade så sjukt ont i huvudet så jag visste inte om jag skulle svimma eller kräkas! de va verkligen jätte otäckt! hoppas jag aldrig fpr de igen!!!!

saknar lotta<3 hoppas du mår bra min vän!!

nej nu ska jag fixa te och bajsen kommer snart hit<3

hoppas internet kommer snart så kommer de mycket mer uppdatering!

Pussen från Mickan<3


Kommentarer
Postat av: jessica

jaa de brukar alltid krångla med internet när man flyttar.. va mysigt med utgång lite partaj. hur e de ananrs med dej? kram

2009-09-28 @ 21:02:15
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0