13/9-09

Hey alliehoppa!

Hoppas ni har haft en kanon helg!!

i fredags så kom min underbara vän Anna hit!!! OH VA GLAD JAG VA ATT FÅ TRÄFFA HENNE!! vi satt och prata heeela kvällen verkligen, anna kollade på klockan och såg förvånad ut för då va klockan 03.15 hahaha tider går fort när man har roligt;) vi kom på en sak, vi har ju kännt varandra nästan heeela livet och ingen känner oss som vi, vi vet så sjukt mycket saker om varandra som vi aldrig berättat för någon..många skratt men även några tårar blev de..pratade om minnen, hemska som roliga..vilken kväll vännen! är så grymt tacksam att jag har haft den raringen i nästan hela mitt liv! <3 sjukt va hon vet saker om mig när jag tänker på saken..hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv!låter kanske konstigt men det är oerhört skönt att ha en sån vid sin sida<3

På dagen igår va jag med pappa och tittade på rally här i almunge, killen kör ju! oh jäddrar va de gick=) han va tok duktig!!alltid!
på kvällen kom käraste Johanna, Josse robert, ella och isak hit och så hade vi kräftsiva=)
Johanna hade bakat räkpaj som va den godaste jag någonsin ätit och sen en jätte god äppelpaj! tack gumman de va snällt!tack för en toppen kväll verkligen! måste göras om snaart!

sitter och gluttar på massa fina kläder på internet=) ååh jag vill verkligen ha allt...shopoholic de é ja!
skulle jag inte iväg nu så skulle jag klippa in en del men hinner ej ikväll!


ska snart upp till Frican och äta god mat och bara prata massa och ha sjukt kul som alltid me rej!=) men hon har ingen röst för tillfället haha så jag står för pratandet ikväll=) <3<3<3<3

Hoppas du hade en mysig helg hos krippes pappa Lotta gumman!! miss u! <3<3<3<3
får ta och boka in en date välldans snaaaart!=)

hoppas elin mår bra i nortan! länse sen nu! <3<3<3<3

ha en toppen kväll allihoppa!

<3

Mickan


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh va kul. Gick de bra för Anton på rallyt?? :)

Du verkar haft en mysig helg gumman :) puss

2009-09-14 @ 09:54:13
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0