11/9-09

oooh va jag saknar bloggen! faktiskt!!
har lite att uppdatera er med, men hinner inte allt nu!=)
Sitter på jobbet och har min tidiga dag!! wiihoo!! så va bara tvungen att skriva några radeR!!=)

förra helgen så va de utgång! TOK KUL! förfestade hos frican med massa sen droh och Frican och sara ut, mötte upp lottam, elin, sollan och sollans syster på bussen.. sen gick vi till Platina i saluhallen vilket är ett helt ok ställe enligt mig!! hade verkligen en jätte kul kväll!!!! haha sen ringde karln min och frågade vart vi va för bussen åkte då!haha neeeej men vi va kvar på Platina! haha blev en lååååång kväll med frican sollan och sara! men KUL hade vi!! sjukt många skratt!!! tack alla godingar för en jätte kul kvälL!!<3


Vi har precis flyttat ju! och har inget intenet, men så fort vi kommer in och igång så kör jag vidare!


men flytten har gått jätte bra och snabbt! och jag trivs sååå himla bra verkligen!!! tack alla bästa för hjälpen med flytten! de va guld värt!! och fick finaste inflyttningspresentehn av sussie och Frican<3 Så HIMLA GULLIGA!! blev verkligen jätte glad!!!

men nu är det inte mycket saker kvar att plocka upp! =) har varit så duktiga så! trivs som fisken i vattnet verkligen!!

helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har två saker att välja på! svååårt! alla ska ut på lördaG! och nya utestället KALAS har releasparty ikväll, framfickan har bartömning! vilken låter grymmt kul alltihoppa!! MEN vill så hmla gärna bjuda hem antons underbara kusiner + robban! dom vill jätte gärna se vårat hus och de va så länge sen vi träffa dom! gillar dom skarpt! sååå de lutar mot kräftor, räkor, snaps och vin!!! huir BRA låter inte de!?!?!? =D=D=D

ojoj har massssa jag vill hinna skriva men de gör jag inte nu, så jag hoppas att vi får tag i något bra internet snaaaart!!!

Hade så himla bäst nu!!

<3

Mickanbrickansockerdrickan


Kommentarer
Postat av: jessica

nyfiken på hur de ser ut hemma hos er =) du får lägga ut bilder eller så kommer vi och kikar sen :D hihi.. spännande..

kul och se dej på gympan :) puss

2009-09-11 @ 22:58:24
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0