31/10-09

gormorgon!! känner mig gammal denna morgon...vaknade 8 gick upp och duscha och gjorde hudvård och sitter nu och har åtit frukost! ojoj helt otroligt och sjukt olikt mig!=)

igår slutade jag tidigt..jätte skönt!!! de va så lungt för det är ju höstlåv så malin och dess släppte mig vid tvåtiden! thanks shickas! hade en jätte mysig dag på jobbet, vi hade ansiktmålningar, grillade hamburgare ute gick in och kollade på alvin oh gänget (en jätte bra film)haha jag och dess skrattade jätte tok mycket! ) sen hade vi bara allmänt mys och lekte med barnen! sånna dagar gillar jah=)

sen åkte jag hem och bytte kläder och gick upp till frican<3 och bästa theo! där i soffan satt hoffen utan röst =) och kollade på the proposal med sandrabullock! SÅ BRA FILM!!! både skratt och gråt! VILKEN KILLE HAN ÄR! WOOOOW! sånna växer inte på träd;)

sen ringde anna<3 och så åkte jag och anna in till uppsala först till lekia och skulle köpa kläder till ikväll jaaa de va ju väldigt utplockat så jag blir pirat ikväll men de är ju grymmt enligt mig=) sen åkte vi vidare först vilse i uppsala haha! hemskt.... sen till gränby! shoppade masssssa! oh va lycklig jag va efter de!! haha vi bara gick omkring och mös och shoppa! vilken daaag!!! tack älskling<3

sen kom jag hem till anton han hade! hör och häpna!! köpt räkor och baguett och vin!? vaaa hände!?!? jag blev riktigt glad!!!och så kollade vi på idol! MYS!<3

Ikväll ska vi först på 50 års kalas... sen eftermiddagen tänkte jag dra mig till anna och benke! jätte kul! vi ska göra massa goda drinkar ! <3 like!

ska ladda upp kort på mina fynd lite senare idag!=) skaa försöka! ;)

ha en grymm halloweeen!

<3

//Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0