29/10-09

Igåååår!! vet ni vad som hände!?!? eller måste börja med början av historien att för ca två veckor sen så köpte jag 4 lotter på konsum och vann på alla fyra!!=O heela otroligt!JAG! totalt 150kr och igår så köpte jag fem lotter på konsum och vann 100kr på 1 oh 10kr på 2 st!!! WOW!!! säger som min vän frican brukar säga cashen rullar in som dom ska! haha ;) men liiiite ovanligt för min del så de känns as bra att vinna!!! nu ska jag satsa på storvinsterna!!!!!! wiihoo!!



har ju kanske inget jobb till våren...=( så skulle behöva vinna några miljoner så jag har lite att göra till våren!! tacka vet jag a kassa!! Yehhhey!!=/



Ska ringa min otroliga anna snart, va hos henne hela kvällen igår! så HÄRLIGT!<3 och ikväll ska vi på gympan!! i tisdags så berättade våran tränare att hon ska införa afrikansk dans och zumba i passen till våren!! JAAAAAA!! va kul!!! och att de förmodligen blir ett pass till på söndagar!! älskar verkligen att gympa! man är så stolt över sig själv när man stretchar efteråt!=D

i helgen är de halloween! =D
skulle vilja klä ut mig till nått helt exra i år men man hittar aldrig på nått och är i affärerna i sista minut så de slutar alltid med några tråkiga horn eller så! men men =)
så här såg vi ut förra året!;)






imorrn ska jag och Anna till uppsala och shoppa nästan heela dagen!!! OH va jag llänktar!!! shopoholicen kommer redan fram hur ska de gå imorrrn!=O tihi men guu så mys och bara gå och kolla i affärer oh ungås!! mee LIKE!!<3 slänger upp bilder på klippen imorrn;)

ska dra och träna nu!



men ha en sjukt bra fredag imorrn! köp en lott på konsum vettja! ;)

<3

//Mickan



Kommentarer
Postat av: Jannice

Hoppas du vinner en massor med pengar då :) Hoppas du får behålla jobbet :)

2009-10-29 @ 23:40:42
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: jessica

Oj nu har jag missat, ska de kanske bli ett till pass på söndagarna? :) va kul :D de kommer bli så kul då..



:) hihi.. ha de kanon bra i helgen gumman :) pusss

2009-10-30 @ 19:58:02
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0