27/10-09

LÖÖÖN!!! idag kom lönen!! så sjukt behövlig!!!

har varit en väldigt lång dag idag men som varje dag roolig=)....jobba jobba jobba! känns som de nästan är de ända man gör nu för tiden!=)
är lite trött hela nu och känner att jag skulle behöva en lite paus....men snart är de jul och då ska jag ta ledigt några dagar och ta hand om mig...


ska på träningen ikväll och träffa min underbara vän Anna!!! WII!=)
gillar verkligen våra träningar just nu! jätte bra låtar,pass och himla bra ledare!=)

har inte så mycket att tillägga idag! ska gå och glida ner i soffan och vila lite! och ikväll är de desperatehousewhifes!! =)

På fredag tänkte jag ta en tripp till Uppsala och bränna massssa av lönen!! av då blir ja glá!!! kolla om de har kommit in massa nya fina kläder och skor! hopppas=)

Hoppas de går bra för FricN med Theo!!! välrdens sötaste matte och hund!! <3<3<3

PUSS<3



Kommentarer
Postat av: Jannice

Tycker också de e de enda man gör,jobba! Men pengar blir de :)

2009-10-28 @ 10:17:01
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: jessica

hihi lön är alltid bra det =) fick också lite lön, de känns så bra.. kram

2009-10-29 @ 13:21:32
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0