2/10

sitter på jobbet och har lite härlig rast=)

sjukt va tiden går fort!! redan oktober! igår va de bara 12 v till julafton!! ;D


Igår åkte jag med Anna och Sussie(frican hämtade oss) vi hade dåålig otur med bussen till rimbo, jag och anna skulle jobba för frican och fridas nya hårsalong!=) vi delade ut infoblad på rimbomarknad om deras salong!=) vi delade ut 100 lappar!sjukt bra av oss! tihi vi va inne i solongen och den va JÄTTE fin verkligen! sååå glad för er skull tjejer!!! LYCKA TILL!!!
sen tog vi en snabb sväng på marknaden, täknte köpa en jätte fin lykta att sätta på väggen men de blev inte såå.. rackarns!=) men köpte sånt där gott som man bara måste köpa på marknader, korv, remmar, chips, rökt skinka=) YUMMIE! =)

ikväll blir en väldigt lugn kväll min kära vän frican och jag ska nog ligga hemma och bara äta god mat och kolla på en bra film hon hade beställt hem! hur rart som heslt!!!! <3<3<3<3<3

Imorgon har anna och ben sin inflyttningsfest! sååå sjukt kul (hoppas) jag att de ska bli!!!!!

PUSS<3

//Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0