9/7-09

Oh vilket sämst väder!! vart tog solen vägen!?

Anna va här helt kvällen igår och vi gick ut och gick, men inte långt för de va så äckligt mycket myggor!! U!! en satt va hela kvällen och bara pratade om massa kul!! så himla bra hon är! <3
hösten 2008

Vaknade i morse av min underbara karl av massa pussar=) kan de bli bättre!? Oh vad jag älskar honom över allt annat!!!!<3

midsommar 2009

Väntar på att Anna ska ringa mig, för hon ska plocka upp mig så ska vi åka till Nortälje till ELIIIN!! =D Jätte kul verkligen!!!

nyår 2008-2009

Helgen blir ganska lugn tror jag, vet att det är parken på fredag(imorrn) men det är torleifs =D och de ska regna så vet inte om de finns nått interesse att åka dit?
Annars på Lördag tänkte jag kolla med babesen om dom vill komma hit oh bara dricka massa vin och spela spel och ha SKITKUL!? vet två iaf som kommer har inte ens hört med alla!haha men ska göra de=)

På måndag åker Anton till Skarasommarland med alla grabbarna! oh va kul för han! men trååkigt för MIG! =D men ring om ni vill hitta på nått!!!

Var med om en sån kontig sak igår.....kan bara inte släppa de... det va en människá som började prata med mig som jag kände när jag va mindre...han frågade så konstiga saker som bara inte GÅR att släppa...tyckte det va väldigt FEL och man gör bara inte så..så slut med det!...

Prata me min Älsklig idag! oh vad jag SAKNAR DIG!!! ses imorrn på thuns=) och på lördag!!<3<3<3<3
halloween 2008

Hoppas ni får en toppen dag!!
STOR PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Tack så jättemycket Michaela :) Den blåa skjortan tror jag att jag fyndade på någon second hand uppe i Dalarna förra året, vet faktiskt inte var den kommer ifrån från början, men kollar man nära på den så är det faktiskt som små rutiga saker i vitt, vilket man inte ser på långt håll :) kram Alex

2009-07-09 @ 18:24:32
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0