8/7-09

Mickan mitt i ovädret! =)


Oj vilken dålig uppdatering! =)

Söndag 5/7-09
Min syster fyllde år, så vi åkte dit och fikade !=)

7/7-09
Mamma ringde mig igår morse och frågade om jag ville följa med dom till Stockholm och titta på ett museum=) Titanic museumet! det var faktiskt väldigt häftigT! Va hemst det måste vart att åka den båtren, det fanns massa saker som dom har hittar bla små barn skor! fy så hemskt!

sen gick vi och åt och kollade i några affärer men hade ju pappa med haha det är det västa han vet! så mamma och jag bestämde att åka in och bara shoppa någon dag! som va alltid gjorde när jag va mindra och då hade man alltid bästa kompisen me! minnen minnen!=)

Köpte världens finaste te koppar !! OH blev kär så fort jag såg dom!!!köpte två st ljuslila, dom rymmer nog mer är 1/2liter, köptes på en toppen affär som hette Mathilde och låg i PK håset på undervåningen! måste kollas in om ni är där=)


Idag hittils har det varit en lugn dag med ruggigt dåligt väder, så jag har bara städat idag! bra av mig! =)

anna kommer nog hit senare! OH va länge sen de känns! har saknat henne såå!!!<3

Tänk vad konstigt att något som har vatrit såå nära kan kännas såå långt bort.. riktigt tråkigt.. hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: jessica

Jätte fina te koppar =) va har du köpt dem?? :)

Puss och kram

2009-07-08 @ 19:44:43
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: svar till jessica!

hej gumman! jag köpte dom på en affär som heter Mathilde ch ligger i PK huset i stockholm på undervåningen! dom hade andra jätte fina saker också! hoppas allt är bra med dig! Puss<3 /Mickan

2009-07-08 @ 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0