31/7-09

Bion igår va verkligen bra! =) det va mycket kärlek och humor i harry potter! vilket jag gillade med filmen!! haha så helt klart värdig att se!!

Idag har jag och älskling tagit det lungt på morgonkvisten!<3

Har försökt få tag i min vän Anna som ville ses ikvälL! det är ju Älmast natta ikväll men det är så svårt att ta sig dit och hem! men vi får se=)

Har precis varit i Uppsala med killen! har köpte sig en svets och grejer till raly bilen! och igår när vi va på bio med Johanna hade hon den finaste klänningen på sig=) så jag gick in på VILA bara för att kolla om den ens fanns kvar, och de gjorde den!=)



sen åkte vi till ICA och hämtade ut min nya kamera! den funkade riktigt bra!=D
det va ju inte den finaste bästa kaeran men den får låv att funka så länge!!

Anna ringde mig när vi va på väg in till Uppsala och ville verkligen hitta på något, skulle vara jätte kul!!!! och grattis bästa du! som äntligen kan flytta in inom en vecka!!!! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: jessica

Vilken fin klänning :) kollade på en liknande klänning fats o på ner yorker i blå/vit :) dem är så söta ju.. puss

2009-07-31 @ 21:12:56
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack för biosällskapet igår. Mycket skoj!!! Så klänningen fanns kvar och du köpte en??? =) Ååå vad trevligt. Den är ju superfin och jag kan tänka mig att du passar jättebra i den. Ha en jättehärlig helg! Puss&kram J.

2009-07-31 @ 21:50:28
Postat av: Jannice

när skulle ni9 bli husägare då??

2009-07-31 @ 23:24:39
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0