30/7-09

förlåt för dålig uppdatering!

Igår gick jag upp kl 8 och cyklade en 5 km på träningscykeln och tog sedan en dusch, väckte min anton och sen åt vi frukost! Gick sedan ner till konsum och blev upphämtad av Eva och Göran för att åka ut med båten=) de va helt underbart!! Johanna och Adde kom senare med Addes båt! hade en toppen dag! slutade den med mat hemma hos svärföreldrarna och en titt på Kenny begins! haha sakna då min fina vän frican!!!! <3<3<3<3








Idag gjorde vi samma igen upp.cykla,dusch,väckte anton,åt frukost, åkte kl 9 och drog ut på havet! de va inge vidare väder mehn sen åt två tiden sprack det upp och blev toppen väder där ute!! =D Även idag så kom Johanna ich Adde efter med båten=)

Ikväll ska jag Anton och Johanna in på bio och se HarryPotter och halvblodsprinsen! =) hoppas den är bra!

Helgen har jag inga direkta planer för, eller lördag så ska jag och anton på middag hos hans föreldrar med min mamma och pappa! tok mys ju! =) och frican skickade nyss och skulle ha kfäftskiva!TYPISKT! att de va just nu på lördag!

Sista helgen på semestern nu! phua! så på måndag blir de jobb! men de ska bli kul att komma tillbaka och träffa alla kollegor och barn!!!!=)

den 28/7 hade jag hela 64 besökare!(rekord för mig) haha  jätte kul verkligen att så många hittat hit! hoppas ni gillar bloggen!=)

Nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig i ordning för en mysig kväll med bio med två stycken som står mig nära hjärtat!=)

<3

Kommentarer
Postat av: Frican

Saknar dig hjärtat!! <3<3<3

2009-07-30 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0