27/7-09

Lördag
25/7-09

Jag och killen blev upphämtade av Marre och Pelle vid konsum, vi skulle till Johan uddens föreldrar i knutby där han och sandra hade kräfsskiva! =) vi vntade ett tag på thomp och linda sen fick vi äntligen börja äta=) de va verkligen såå gott! Johan och sandra fixade jätte fins med tält och massa gott till kräftorna! vi satt där bra länge och festade! haha riktigt KUL! sen kom Mange och hans nya flamma=) Sara sen gick vi allesammans ner till knutbyparken och stannade där hela natten!=) hade en sån sjuukt KUL kväll!! jag skrattade så jag fick ont i hela kroppen verkligen!! nej men allvaligt har jag inte haft SÅ kul åp länge! tack för den grymmy kvällen!! =)
MEN hade varit jätte duktig och ladda kameran, och så bara la den av på kvällen=( hann inte ta några bilder me den! men tog dessa med mob men ska sno Lindas bilder sen =)

Kvällens, piratthights och ett långt linne från hm med nitar! me like!










Igår blev vi bjudna på middag hos antons föräldrar, och deras bästa kompisar Brodins!=) träffade Fredriks nya tjej sara, jätte trevlig verkligen! vi fick jätte god grillad mat med färskpotats! sen gjorde Joel en grymm (leila) efterrätt, de va nån citron tårta med hallon mousse på !helt gott!!

Idag har jag och mannen min haft en sån där jätte städ dag kul? svar nej! haha men nu är de gjort och de är så rent som det kan bli!! känns så härligt efteråt!!

Ska försöka skärpa till mig med uppdatering=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, toppen! Och jag hittade hit! :) Ha det så bra! Kram Sara.

2009-07-27 @ 19:53:16
URL: http://saraannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0