25/7-09

igår va jag och killen inne i Uppsala och KÖPTE VÅRAN SOFFA! =D såå fin!! har tyvär ingen bild men den är från EM möbler och heter Lasvegas..
Va hos mamma och pappa igår kväll och fick jätte god italiensk kycklingsås och hemmagjord pasta! kan de bli bättre?

Ikväll ska jag oh Anton till Johan udden i knutby och äta kräftor med massa roliga människor! ska bli toppen kul verkligen! and me love kräftor! =) lägger upp bilder senare..

och idag gifter sig Lottas<3  bror och tjej! hoppas ni får helt underbar dag/kvälL!! Grattis mia och conny! hoppas vädret spricker upp väldans snart!!

fick mitt lönebesked igår.... jag säger bara att nästa gång jag brutit något ska jag banne mig jobba ändå! men får ju inga pengar alls när man är hemma och är sjukskriven, så dåligt för man kan ju verkligen inte jobba!! och försäkringskassan kommer ju ta 100 år med att betala ut pengarna till detta...säkert till jul haha men har några som är skyldig mig lite pengar så de är ju tur i oturen nu! =)


PUSS

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag vet hur de känns gumman med pengarna, jag fick leva på försäkringskassans sjukpenning länge och lever nu på föräldrapenningen, fast nu har jag också börjat jobba extra så lite mera pengar blir de ju :)puss

2009-07-25 @ 22:31:38
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: jannice lindell

Kul med ny soffa. Tittade också in denna soffa som ni köpt=) skit fin!

2009-07-25 @ 23:05:36
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0