22/7-09

Idag vaknade jag och anton tidigt och blev hämtade av hans mamma och papap eva och göran så åkte vi ut till Herräng där de har sin båt..vi tog en lång och härlig båttur hela dagen, vi gick även iland på några klippor och grilla och åt hemma gjord potatissallad till! verkligen jätte gott! älskar verkligen att åka båt så där och vara ute på havet!!! jag har alltså haft en SJUKT BRA DAG!!=)


anton i Ekon(uppsala) 2008


Anna min kära vän! hopppas du får en toppen resa till Prag! ses när du kommer hem!!<3


Min och min killes nya favvolåt! såå värd att lyssna på men måste lyssnas hela för den är bäst i mitten=) ;)


DANCE FOREVER MY ONLY ONE<3


Hoppas ni alla mår toppen!
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0