21/7-09

Vilken dålig uppdatering! man har för sig så mycket nu på sommaren om dagarna=)

Fredag 17/7

Jag och Anna va bjudna till Nathalie på födelsedagsklas=)
så jag åkte till Anna och förfestade och sen tog vi bussen in till Uppsala=)
De va jäte mysigt hemma hos natta, vilken fiin lägenhet!! hon bodde med två kompisar ännu en nathalie och maria!
sen åkte vi in och gick ut på BJ ! hade verkligen en så sjukt kul kväll med Anna!! som alltid hjärtat!! den kvällen måste vi ta i repris!!hahaha<3


  

Lördag 18/7

Vaknade och va fasen fortfarande full...haha dålig toppen kvälL!!
Jag och min Älskling skulle ut och åka båt med antons mamma, pappa och bror, och även farbror,josse robert ella och isak!
det va såå underbart att komma ut på havet!!! OH va jag älskar att vara där! de va jätte skönt i vattnet! 20 grader!
Och på kvällen skulle Jag Elin och lotta till Marie, men jag kom hem så sent kl va typ halv åtta och hade inte ens hunnit dusha eller ätit så de blöev en hemma kväll med min man istället! Hoppas ni hade kul tjejer!


Måndag 20/7

Hade en lugn dag och jag och min kille visste inte riktigt vad vi skulle hitta på=)
¨så vi tog fram fläskfilé ur frysen och åkte och köpte paprikor,champinjoner, majskolvar mm och åkte till antons mamma och pappa och bjöd dom på grilat! =D det va såå himla gott verkligen!

sen ringde Pelle och undrade om vi ville gå på bio med han och Marre =) vi tänkte se Harrypotter men bion va redan full så vi bestämde oss för att se baksmällan!
VÄRLDENS ROLIGASTE FILM! haha shit jag garvade så jag grät flera gånger! har ni inte sett den så är det ett MÅSTE!!

 


fick se trailern för twhilight 2 också!! OH va den verkade bra! Bokat att se den i höst då tjjer!? =)

 


idag 21/7


Jag och min underbara vän Frican bestämde oss för att åka in till Uppsala! även fast ingen av oss har så speciellt mycket pengar haha och nu har vi inga alls!haha
hade en toppen dag på stan med min vän! och vi gick och åt kina!! SUSHI! ;) men åt mest kina faktiskt!
tack mitt hjärta för denna tok bra dag!!!!!<3<3<3
Lite shopping från dagen=)




lila tunika från veromoda 199kr


hårband med guldblommor, 19kr och kofta 199kr från ginatricot


Shorts 99 kr newyorker


Linne med nitar från hm 129kr


Fråmn newyorker 49kr


Hade så bra! Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

gud så fin du är mickan!!!=)

2009-07-21 @ 21:58:42
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: jessica

Kul med shopping gumman, åh jag måste hålla med min syster, du är jätte fin :)

2009-07-21 @ 22:34:29
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: svar till jessica och jannice

tack desamma!! ni är världens bästa tvillingar! ni värmer! PUSS

2009-07-23 @ 22:34:52
Postat av: nathalie

tack gumman! var så himla kul att ni kom :D kan vi inte ses snart igen? PUSS

2009-07-27 @ 21:28:20
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0