1/7-09

Äntligen Juli=) nu är det inte långt kvar till Göteborg!=)

Hade en toppen kväll hemma hos Johanna igår, åt jätte god sushi från Dragons deli! dom har jätte fräch god suchi! och vi bara satt och prata hela kvällen! tack för den goda efterrätten raring!! och vi kollade på resa till Thailand =D vi pratade om att åka massa släkt dit kanske i vår eller nästa höst! Oh va KUL och UNDERBART det skulle vara!!

Blev glad idag när min vän Elin ringde!! va länge sen jag träffade henne nu men på lördag äntligen ska jag få träffa henne!<3

 

Ser fram emot den här helgen!!!

Först på fredag ska vi hem till Josse och Robert med Johanna och grilla! det ska verkligen bli jätte kul!! dom är himla toppen!!!

sen på lördag ska alla tjejer träffas hemma hos lotta på lördag och planera resan till Göteborg!! =) och kanske dricka lite viin!=) Känns som evigheter sen alla tjerna träffades nu!! ska bli toppen och få träffa dom alla<3<3<3<3<3

Och tänk nu är det bara några veckor kvar till Göteborgresan!!! wiihooo!!! =) att få vara med sina favoriter i flera dagar och bara prata, festa, äta, bada, sola! hur mycket bättre kan de bli!?!?

Har suttit i telafon massa på morgonen och pratat med trygghansa bla, och registrerat att sjukskrivningen förlängdes, och ska få lite pengar för alla läkarbesök vilken känns bra, men som sagt så väntar jag på sjuklön från försäkringskassan också! och vad man hört så brukar ju de ta ett himla tag!! OHH!!! så de kommer bli en fattig sommar =/

Antons ksin Johanna hade jätte fina tallrikar och kuddar i soffan som är från himla, vi ska dit nu i sommar och spendera lite=)
så jag sitter nu och kollar på deras hemsida, som visar deras alla söta tallrikar,glas,gardiner mm kolla in deras sortiment på hemsidan

http://www.himla.se/sindex.html

   

Och SYND att det blev sushi kvar sen igår som jag bara mååste äta upp idag ! SYND! haha

PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0