14/7-09

Hade en toppen kväll i lördags verkligen!!
Först mötte jag Frican vid konsum så handlande vi mat, det blev pesto pasta med parmaskinka och sallad!verkligen hur gott som helst! Elin kom precis till maten så åt vi alla tre! efter ett tag kom Anna också=) vi bpörjade dricka lite och prata Anna och Elin hade bestämt att dom skullle på frst i stan hos gamla klasskompisar till Elin! jag och Frican täänkte ha en lugn hemma kväll men deet ändrades gamnska snabbt=D vi började köra ett drickspel som är grymmt kul och hade lite bråttom!=)
men vi skyndade oss till bussen sen och åkte in! väl inne i Uppsala tog vi en taxi och åkte dit! det va verkligen en Skiiit kul kväll!!! tack elin för  du övertalade oss!!!=) kvällen slutade med att någon sa att kl va halv 4 på morgonen och vi tyckte att de va dags att åka hem!haha tog tyvär inga bilder på festen=)












I söndags va jag sjukt bakfull så jag låg i sänger hela kvällen och dagen ungefär! haha

Igår va jag med mamma och pappa, vi åkte och handlade lite och åt god mat!=)

Imorrn ska förmodligen tjejerna till åland! SÅ KUL!!! uppdaterar imorrn!!

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: jessica

Ni ser ut att ha de trevligt :) ser att du har packat kartonger nu, när är det dags att flytta? Puss

2009-07-15 @ 09:53:37
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Frican

Hahahaha!!!! så sjuuuukt gulliga bilder de blev då hahaha:D! <3<3

2009-07-18 @ 19:24:58
URL: http://frican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0