11/7-09

9/7-09

Jag och anna va hos elin igår och hade en jätte mysig dag! vi gick ner och brännde lite pengar i city där,=)
sen gick vi hem till Elin igen och hade köpt en massa frukt! och kollade på twighlight, världens bästa film nu enligt miG! den måste ni bara se!! tack elin för vi fick komma och leka! tack för goda maten och frukten!<3



Gjode fynd i Nortälje, köpte ett par svarta tygskor, ett par svarta shorts, thights, en lila skål som är samma som mina muggar=) och så köpte jag desperate housewhifes se 1 !!ME LIKE!









10/7-09

Det va en lugn dag igår!
Började kolla på desperate housewhives igår, sen kom mannen hem och vi tog oss en tripp till Thuns =)
anton köpte ett par jätte fina grön,vita fredperry skor och en tishirt och även ett linne!
jag köpte en lila klänning och ett par leggins och en mascara! och lite små plock=) träffade min kära vän frican i kassan på thuns också! oh va jag saknar!! men vi ses ikväll darling!!! <3och träffade på Elsa i affären också! kul att träffa tjejerna! va 100 år sen nu känns de som! saknar er!
sen åkte vi hem till antons mamma och papap och åt jätte god mat! Pasta med lax! mums!




leggins med hål i men dom syntes inte=)

11/7-09

Har precis rakat av killen håret igen=) han passar grymmt i de!

ikväll ska några brudar komma hit och ta de lungt och dricka vin och spela spel och bara ha as kul!
uppdaterar senare me bilder!
anton ska på klassträff med alla hockey grabbsen ikväll! hoppas dom får en grymm kvälL!





Kan du inte förstå hur mycket jag saknar dig!?!? men vet inte va jag ska göra för de verkar som de inte spelar någon roll för dig ändå...



Satt och kollade runt på internet och hittade två fina skor=) dom har väldigt lite skor och väldigt höga men fiina skor=)  http://skotrend.se/

Elise Ryanklänningar från nelly.com, skulle blir glad om man öppnade graderoben och hittade dessa en dag=)


Contrast Pencil Dress SEK 599, Elise Ryan - NELLY.COM One Shoulder Tulip Dress SEK 549, Elise Ryan - NELLY.COM


PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0